Sunday, April 21, 2024

TEPEDEN TIRNAGA üc kucuk hikaye



t   e   p   e
fotoyu dedem cekmisti, bursa kaplicalar …dun gibi hatirliyorum, yana don bakiyim, bana bak simdi:) iki gun sonra kafama tepeden tas dusmustu.. annem saclarimi kurularken.. havluyu bir acti.. ortalik kan.. annem ay ay ay aycen dedi…ben de tekrar ettim ´ay ay ay aycen… ´ oyun oynuyoruz sandim:)) cunku beni yikarken hep oyle sarki soylerlerdi… sular asagi asagi aycen yukari yukari:))  hala kucuk bir izi var.. cok calkantili hatta hic callantili olmayan ( yani macera ve yaramazlik bakimindan) cocuklugumdan bu kadar yara izimin olmasi da enteresan.:) kosardik, kacardik, atlardik ziplardik diye anlatacagim kaydadeger bir hikayem yok.. biz genelde evdeydik:) her halde acemilikten, her cikisimda bir vukuat.. yumurta mi tavuktan, tavuk mu yumurtadan tabi bilemiyorum.. belki potansiyeli gorduklerinden evde beslemis olabilirler ya da eve alisik bir cocuk olarak sokaklarda kazaya acik hale de gelmis olabilirim.. meslegimi de ev dekore etmek uzere gelistirmis oldugumu dusunursek buradan birsey cikar ama cok da muhim degil:) :) .. evet iz suruyorduk en son…

t  e  p  e  d  e  n      s  o  n  r  a   

t   i  r  n  a  k  t  a  n     ö  n  c  e  
( double trouble)

Iki diz kapagimdaki yanik izleri.. piknikte mangala bakiyim derken iki dizimi de mangala yapistirmistim:) aslinda gecerdi izi  ama bir kac sene sonra buyuk adada yokus asagi hizimi alamayip bisikletten free fall yapinca.. tekrar ayni yerler ve bir dirsek yarasi +1 olarak yolumuza devam ettik.. annem arkadan faytonla geliyordu.. o gelene kadar mahalleden tanimadik birileri beni alip evde pansuman yapmisti:) faytonlar guzeldi… bence kalmalydi…at boku kokusu da kendini kabul ettirmisti sonucta… 

 t  i  r  n  a k 

Tam olarak tirnak degil ama zaten ´tepeden tirnaga ´ demek de sahiden tepe ve tirnak degil:)) ciplak ayakla merdivenlerde kosarken ayagimin altini kesen cam ..italik bir I harfi olarak hala ayagimin altinda zorro nun z si gibi bir imza birakti… bence bu kadar az sokak hayati olmus bir cocuk icin buyuk basari:) oyle super macerali olmasa da benim icin hatirlanmayi hakedecek kadar kiymetli ve nadirler… dursunlar burada:))
Tesekkurler 
:)

( hikayenin kahramaninin bugunku fotosunu koymak adettendir diye… aycen bugun hala ev dekore ediyor…:)

No comments:

Post a Comment