Saturday, April 20, 2024

BUGU SAGABAGAH:)









Sadece sabahlar icin cekilmis bir film var mi? Dunyanin heryerinde sabahlarin farkli bir guzelligi var.. erken saatlerden bahsediyorum 6 lar 7 ler..tenha yerlerde 8 ler belki…istanbulda 8:30 ta bile o guzelligin yarisi kaybolmus oluyor…baharin yazin sabahlari ozellikle :) uyandim… denize atladim:) kimse yok… deniz dumduz… dunun deliligini ancak atabildim ustumden…duvar kagitlarini sokecek usta gelmiyor bir turlu.. sozunde durmuyor… hadi aycenim dedim, duvar kagitlarini sokmedim de demezsin bu hayatta.. sasirtici bir sekilde cok zevkliydi:))  sabah denizi, sabahin guzellikleri icinde ilk uce girer… birinci bile olabilir…ama her memlekette deniz olmadigindan cok fasist bir top ten olur cunku sabahlarin guzelligi evrensel olmali… herkesin olmali… oyle de zaten…kahve kokusu… agaclar… kuslarin ses cikarmaya baslamasi… kuslarin otusu bile sabahin sessizliginde cok daha baska…  kesinlikle sabah ayni sekilde otmuyorlar, gunaydin, hayirli sabahlar komsum diyorlar herhalde birbirlerine kus dilinde:)) gugunagaydigin hahahhah hagayigirligi sagabagahlagarrr kogomsugum… :) bunu sahiden kus dili sandigimiz yaslarimiz vardi..…kendi kendime sesli guldum bak simdi..sabahin herseyini seviyorummm… ögöptügümmm:) 

No comments:

Post a Comment