Tuesday, April 23, 2024



SIGARAMIN YARISINI BEN ICTIM 
YARISINI RUZGAR
YARAMLA OYNAMA GUZELIM
KULUN HEMEN ALTINDA 
ATES VAR:)

Pek uzun zamandir telefonlar ve arabalar nisanli oldugundan sebep ben radyolara uzak kalmisim.. malum gurbetteyim:) kiralik aracimla seyir etmekteyim, sanayi, otel, residans, kebapci, nalbur cokgeninde… tuhaf bir arac.. usb girisi yok.. ama arkayi gosteren kamerasi var…adami hasta ederler.. bagajdan torpidoya kablo cektiniz, kamera koydunuz, aracin hareketini ekranda isaretleyen sensor koydunuz…ama usb yok… cok sagolun, simdi bu servisi aldigimiz icin yerel radyolara mecbur muyuz? Bu arada uzun zamandir kendi istedigim sarkilari dinledigim icin, radyolardan ne kadar da uzak kaldigimi.. ve benim uzaklastigim sure icinde radyolarin citasinin ne kadar dustugune tanik oluyorum. Saskinim.. tabi bir yandan radyolar ne yapsin.. sarkilar oyle kotu ki.. taverna degil, arabesk degil, ortada bir yerde kotu kotu sarki sozleri, kotu kotu melodiler.. tembel ogrenciden kopya cekmek gibi:) bir de kotu olmalarinin farkinda olmadan hepsi birbirinin aynisi.. cok  kotu sarkilara maruz kaldim son gunlerde…arada bir iki tane cikiyor ama ona denk gelene kadar kulaklarimdan kan geliyor.. sanki bir zamanlar cok populer olan radyolar terk edilmis de, ne idugu belirsiz bir kabilenin eline gecmis gibi..ornek vermek istiyorum veremiyorum… tanimiyorum cunku hicbirini.. bir dakika deneyecegim… mesela  genc bur erkek sesi soyluyor.. duz soyluyor, inmiyor, cikmiyor.. ucuncu sinif alanya barinda gitarla tingirdiyor adeta.. arkadan kizarmis papates servisi yapiliyor.. «  senden ummazdimmm, neler nelerrr..gel hadi gel..:))) » cok kotu :D taklidini de yapamadim resmen…ama gozunuzde canlandi diye tahmin ediyorum.. kulaginizda canlanmasi mumkun degil zaten, ben sahsen dinledim, bende de canlanmadi:))…ama istikrarliyim, zorluyorum frekanslar arasi zigzagtayim:)) arada dinleniyorum, orman yolunda vs cekmiyor zaten.. kapatip kendim soyluyorum:)) kimsecikler yok, banyoda soylemekten daha rahat:)) komsu duydu derdi yok:))kotu radyo insani sarkici yapar:))…neyse bir iki tanidik cikiyor, yenilerden.. onlar cool takiliyor.. belli daha egitimliler ama onlar da turkceyi sonradan ogrenmis gibi soyluyorlar, servis zaten memlekete degil, biri duysa da dunyaya acilsak tonlari.ya da en azindan bu yaz alacatida ciksinlar…cok afedersiniz, bunu soyleyecegimi tahmin etmezdim… ama radyoda burhan cacan ciksa kabulumdu, o noktadayim.. yaradana kurban .. yaradana .. yaradana…:) zamaninda begenmedigimiz burhan cacan bile musiki ve ses alcalip yukselmesi olarak bin basar bugun radyolarda yeni hit diye cikan sarkilara… kirpiklerin , kaslarin teline.. oruklerin saclarin beline…:)) bi dakika calicam ben sarkiyi… canim istedi, belki bugun yollarda duydugum zirvalari soker atar.. butun gun santiye ustalar, arada radyoda radyasyondan beter sarkilar sonrasi oyle otele gelip billie holiday acamiyosun.. olmuyor sahiden.. adaptasyon da kademe kademe oluyor.. ben burhan cacandan raziyim.. bunu dusunecegim.. acilen muzik adina birsey yapilmali.. o ana kadar da sadece 90lar calmali.. radyo tiyatrosuna da varim mesela, polisiye.. guzel yapilinca efsane oluyor o radyo tiyatrolari.. kotuleri de kopkotuuu, koskotuu…:))) bak dilimi bile kaybettimm.. bunlar hep kotu radyoculuktan :) optumm

No comments:

Post a Comment