Wednesday, April 24, 2024

BU KAYITLAR OLMASA NE YAPARDIK?

 



Spotify daki bu kaydi dinleyin… 

Ah …
Bi daha bi daha dinleyin 


( kucuk bir panik yasadim, hic cd miz albumumuz yok.. hersey online.. online olamasak mesela bir sabah uyansak.. sarkilarin cogu yok olmus olacak… soz ucar yazi kalir dememisler bosuna, kitaplara birsey olmaz .. hala varlar.. ama muzik kutuphanesi yok.. olsa .. olmali.. var mi acaba… hard copy olarak.. kutuphaneye gidip karisik kaset gibi album yaptirabilsek.. oyle kislik domates sosu hazirlamaya benzemez bu, giderse gider bu sarkilar.. cok yazik olur..ne yapmali bilemedim.. ben planimin ilk asamasini,  cdler ve pilli bir cd player ve guneste sarj olan piller olarak:)) kurgulayabilirim.. ama tabi abartmadan kitlelere yayilan bir hareket haline getirilse, herkes en sevdigi 5 albumu tutsa.. bu da kayitli olsa muhtarlikta:)) cok yerel bir insanim da:)) oyle oyle nesilden nesile butun albumleri teknolije yaslanmadan insanlara guvenerek koruyabiliriz.. simdi ajda listesinde bile bircok sarkilara yabanciyim, muhtemelen 45 lik, longplay fln lar… bilgisayarsiz, piyanistin, kemaninin ne biliyim iste butun muzisyenlerin kayda girip cikardigi sarkilar bunlar:)) bunu dusunelim.. ben aslinda sarkiyi bu sabah santiyede dinledim, parkta bir gun geldi aklima, uzulmustum… bu sarki benim o gunumden en az 50 yil once yazilmistir.. iste sarkilarin birlestiriciligi:) o yuzden rica edecegim, ( uslubum icin de afedersiniz:)) ama bok gibi sarkilar yapmayin..:))   Ben bir daha dinleyecegim… optum.. 

No comments:

Post a Comment