Thursday, April 18, 2024

From just decoratrice to maddecoratrice



Aycenovic sahadan bildiriyor, bildirmezse delirecek… tepemde ustalar otdusu, 9 da kapıdayız diyen 11 de geliyor iki sigara içip yemege oturuyor.. deplasmanda oldugumdan elin adamına bulaşmıyorum.. gencten bir elektrikci geldi toraman, evin içinde günes gözlüğüyle takılıyor erkeğim benim.. seviniyim mi bana erkekleniyor yarı yaşımdaki adam diye…sevinemiyorum beynini patlatasım var… aycen diye sesleniyor bana işim başımdan aşkın… evet diyorun,  saçma saçma sorular, ciğerini sökecek potansiyelim var, ne yazık ki yıllar içinde susa susa gelişti… ama sabır cekiyorum.. sayılı gün bitecek…işini yap, iyi yap ben zaten dost bir insanım... ama yetmez.. hem işini yapacaksin, hem kadınlığını… ustaya yanlıs birsey anlatıyor beyinsiz.. ben burdayım öyle degil diyorum, lutfen bana bırakın diyorum.. günes gözlükleriyle bana bakıyor.. kadın kısmı işine karışmasın… vallahi beyler benim de canım cok istiyor işinize karışmamak.. işinizi tam yapın biz de karişmayalım.. ama hayaller ve gercekler arasında madness reloaded.. kadınlar cok mu matah, arkadası arıyorum ağlıycam aman olsun bodrumdasın takıl diyor:) ama olsun, olsun pisman degilim… zaten ben bunları anı olsun diye yaşadımm:) oh rahatladım biraz.. me too mu you too mu bilmiyorum ama öyle ayaklarının üzerinde durmak, savaşçı prenses zeyna olmak seri halde irili ufaklı tacizle mucadele rüzgarına karsı oluyor.. hicbirinize hakkımı helal etmiyorum. Cok biliyosunuz, ama sekiz tane adamın arasında her odada bir tuvalet ve ben çişimi bile yapamıyorum… ama size birsey söylenmiyor, söylenmediği gibi, tatlılık ve cilve bekliyorsunuz.. o kadar uzun boylu degil…kızgınım bugün


Yazım hatalarım için. Türk dili ve edebiyatı öğretmenlerimden özür diliyorum:)

No comments:

Post a Comment