Monday, April 15, 2024

 



                                      CANINIZ SIKILIRSA EFENDIM


canın sıkılmasın hiç, ama olur da sıkılırsa diye ....gelmiş geçmiş oscar törenlerini tavsiye ediyorum....bu kadar basit.. biliyorum saçma geliyor ama çok eğlenceli oluyor.... 90lar ve 2000 ler, neden olmasın:) her yıl süper değil... Chris rock ın sunduğu 2016... mesela... çok gülüyorum...whoopi Goldberg 1994 - Oscarları sunarken bir anons yapmam gerek diyor..hanımlar lütfen klozete oturarak işeyin, siz oturmadığınız için, hiç birimiz oturamıyoruz diyor:) haklı ama :) oscar töreninde bunu anons ediyor :)... steve martin...2003.... steve martin ve Alec Baldwin 2010:) Alec Baldwin ilginç bir adam .. onda da ibosal bir hal var.. özel hayatı çalkantılı ve agresif.. ama cok iyi bir oyuncu ve cok komik.. ibrahim Tatlıses komik mi emin değilim.... ama anladınız siz ne demek istediğimi... gelelim Billie Crystal,1990, 1991, 1992, 1993, 1997, 1998, 2000, 2004 and 2012... ben açıkçası süper Billie crystalcı değilim.. digerleri daha komik.. ama onun da klasikleşmiş bir açılış dansı var.. hoşuma gidiyor...çok eğlenceli....:)  sarkastik bir zihin gerek insanoğluna ... bugün arkadaşımla kaşçıya gittik... koca bir salon , işleri kaş:)) bir salon dolusu kadın, sedyeye yatıyorsun, çaylar kahveler ve kaş bussiness.... vay arkadaş...bir kadın geldi karşıladı bizi, abartmıyorum iki parmak kaşı var... atatürk gibi...kaşıyla yiyeyecek bizi... diyor ki, bu vitamini mutlaka yapın, kaşınız benimki gibi olacak.. öylece baka kaldık, bir şey de diyemiyoruz ...:)) hı öylemi çıktı benim ağzımdan.. arkadaşımla göz göze gelmemeye çalışıyorum, patlayacağız çünkü...kadın odadan çıkınca bizi bi gülme tuttu.. kalk gidelim burdan diyorum.. ay inşallah öyle olmaz diyor  o da.. paramızla rezil olmayalım, neydi o kaş peruğu mu? ama nasıl da gururlu kaşıyla, öyle bir kaşa ayrı bir tc kimlik numarası çıkmış olması lazım:) insanın kendine bakması ve kendini güldürmeyi bilmesi mühim... bu bakım işlerinde abartanlar zaten gülmek için net bir sebep... o kaşlar, o dudaklar, o tırnaklar...güzelin bir sınırı var sonrası freak show:) iki parmak kaş, dimdik, dümdüz, 3 cm tırnak, üstünde dalga deseni, yok çocuğunun adı, tavuk ayağı gibi eller, çember hesabı gibi meme izdüşümü...2 pi R- pi R2:) tavuklu mevlid pilavı gibi sahici yarım küre:) en sivri burun, en uzun kirpik, en çok kirpik...10 sıra - 15 sıra... hanımlar bir durun gözünüzü seviyim, sokaklar drag queen geçidine döndü...bakım böyle birşey olmamalı...ve erkekler de başladı işin komik tarafı... kafasının arkası düz olan bir arkadaşım var, dünyanın en tatlı insanıdır... kız olsa kesin bimbo olurmuş... o da bunu biliyor:))  kafamın arkasına dolgu yaptıracağım diyor:) oğlum iki senedir işsizsin, kız arkadaşın bakıyor sana diyemediğimden keşke içine akıl da konulabilse diyorum :) kafanızın tasına da takmayın, bir sakin olun rica edeceğim... dünya kendi neşesini böyle böyle yaratıyor işte...kaşçıya da gitmedik demeyiz...öptüm....

No comments:

Post a Comment