Thursday, April 25, 2024

D a m d a k i K e m a n c i ..( basimin taci:))










 


Damdaki kemanci… kan ter gozyasi kahkaha dusunceler…herseyiyle seviyor hayati bu damdaki kemanci… bu olmaz olamaz diyorum cok seye, nasil olmaliydi diyorum.. sonra ben nasil bilebilirim ki dunya nasil olmaliydi diyorum.. daha suyun kaldirma kuvvetini anlatamiyorum:) yildizlardan kacini biliyorum ki.. bulutlarin hepsinin adini da bilmiyorum… bulutlar nasil olur ustun koru anlatabilirim de hangisi nedir bilemem.. kumulusu biliyorum.. yonleri bilirim.. ruzgar gulu cizmeyi cok sevdigimden.. ama poyrazi lodosu biliyorum mu sanki benden once ooo denizciler var, meteorolojiciler.. koskoca evrende bildiklerim ve bilmediklerimle yasiyorum iste.. kucugum daha cok kucugum.. o yuzden hep bunlar:) denizi ne cok seviyorum, agaclari, gozleriyle gulen insanlari, cocuklari… hala anlayamadim buradaki kuslarin kanatlarinin alti mavi mi yoksa denizden mi yansiyor.. tam olarak neler oluyor dunyada onu da pek anlamiyorum.. anlamaya calisinca isin icinden cikamiyorum.. action mi reaction mi.. cok onemli…birine kotu birine iyi diyebilmek bile ne kadar zor aslinda.. herseyin bir hikayesi var.. bugun bi damdaki kemanci hic durmadi, elinden geleni yapti.. yoruldu ama mutlu.. simdi bir iki guzel sarki dinler.. bir kahve yapar kendine…oh iste bu kadar… optumm

No comments:

Post a Comment