Saturday, April 6, 2024

 



                                           Spring/Summer 24' İcraatları vol:1


Kayıtlara geçsin- milattan sonra 2024 üncü yıl ve  nisan ayının altıncı günü:) evde temizlik var:) kışlıklarla yazlıkları hem elbise hem ayakkabı olarak ayırmış bulunuyoruz iki kadın el birliğiyle... açız ve komiğiz:) kendimle gurur duyuyorum (kayıtlarda altı çizilsin:)) çünkü küçük ama etkili evimde eşyaların yerleri, fazla eşyanın tutulmaması konusunda cok titiz olmak gerekiyor... niye gerekiyor? zaman kazanmak için.. 2 saat içinde hallettik hepsini... yazlık elbiselerim için bir ütü günü organize etmek gerek tabi... olsun... yaz literally başladı benim için, bu işi de hallettikten sonra...ama karpuz hala genel satışa çıkmadı, manavda çeyrek çeyrek bölmüşler satıyorlar gerci... benim bahsettiğim genel satış, cafelerin menülerine gireceği mevsimin gelmesi:)) özgürce yazabilmek bana kendimi iyi hissettirdi bu kış...özledim...biraz kendime kızdım, biraz hak verdim, merak ettim, üzüldüm, hayal ettim, dua ettim, daralınca bunalınca eve kaçtım hemen, evde daraldım sonra parka kaçtım, denizin karşısında kuşlarla takıldım:) güvercinlere elimden yem yemeyi öğrettim, iki avucumu birleştirince üç güvercin aynı anda yemek yiyebildi...çok tatlı bir his, keske hemen korkmasalar insan oturup sevmek istiyor...neyse canım... söylemiş miydim mutfak pencerem kumru sığınma ve dogum evi oldu... bir çift gidiyor bir çift geliyor:)) ama gecen hafta arkaya kedi düştü..ben de o konuda becerikli bir insan degilim, gecen seferki haneye tecavüz olayından sonra evin içinden geçirmedim hayvanı ne yalan söyleyim.. cam silme merdivenini actım.. çıkabiliyorsan çık kendini kurtar asla seni eve alamam, perdeler yeni geldi kurutemizlemeden ve halımı da yeni aldım ...hiç kusura bakma...:) neyse kurtardı kendini:) sabah yoktu:) yazlık elbiselerimi giyip giyip çıkarmak istiyorum :)  Kıbrıslı bir kadın var londrada, komik konuşuyor,  gabak dolmasıı diyor, pul biberi de değişik söylüyor, güzel yemekler yapıyor ama kardeşim dev bir mutfağı var, o kadar dört koldan yapamıyorum ben... kompakt yemek tarifleri seviyorum ... onu haşla , onu beklet.. öyle tarifler bana göre değil... yılın son karnabaharını nohutla fırında humus yatağında yapmayı göze aldım... malzemeler tamam.. ama son dakika herşey olabilir bir domates salatasıyla da geçiştirebilirim... an itibariye gözüm almıyor mis gibi mutfağı dağıtmayı:) ben şimdilik öpüyorum... öptüm...

       

No comments:

Post a Comment