Tuesday, April 30, 2024

 


                     D  E  B  R   A 'nin göz problemi yok mesela:)



 ne demişler...

always look at the bright side... karanlık tarafa baktığında birşey görünmediğini düşününce... sıcak degil de nem bunaltıyor kıvamındaki bir istanbul geyiğinden farkı yok... oku...ben okuma bilmem... oku.... yaradan rabbinin adıyla okuuuu... hah okuduk.. yetinmedik izledik.. yetinmedik yazdık-çizdik..yapıştırdık.. diktik...bunlara hep göz gerek... oku. izle. yaz. çiz....derken ... ailenizde göz tansiyonu var mı aycen hanım... ailemde yaşayan yok gibi birşey hocam:) "ooo göze gelene kadar" demedim tabi......anlıyorum...biraz yoruldum son günlerde belki ondandır... bu öyle birşey değil aycen hanım... hmm...bir takım testler yapacağız... elbette buyrun.. ilacı var mı bunun... göreceğiz... hmmm güzel, zaten amaç bu:) görmek...verin hapını içelim işte... yine çıkıntılık yapmıyım canım...allah başka dert vermesin...kendime güzel bir gözlük aldım... seni daha iyi görebilmek içiiin herşeyyyy.. ( masaldaki gibi söyledim içimden...:)) bununla mutlu oldum ve toplantıya gittim... neredeyse onbeş yıldır yaptırmadığım kanepelerden yaptırıyorum... ilginç oldu.. moda geri döndü... evrenin içinde bir zerrenin zerresi kadar fark yaratmasa da beni mutlu etti, her hareket de kitlelere yön verecek değil ya...beni mutlu etti sadece...tamam işte o kadar......debra adında bir kumaş seçtim.. Debra :) uzun tırnaklı, şuh sabahlıklı, gündüzden viski içmeye başlayan kabarık sarı saçlı Debra ...altın kafeste yüzü gülmeyen kadın...Debra...debra'dan iyi birşey çıkmaz, kafaya birşey takar, gider evi kundaklar:)) Debra.. handle with care.. polyester bir kadın... hiç o kumaşın adı Debra olur mu allah aşkına.. ama debraydı... ve güzeldi... bana soap opera yaşattı, fenerbahçede bir showroomda... güldüm, biraz içimden, biraz dışımdan... onu seçtim... bir gün unuturum belki ama uzun zaman aklımda kalacak gereksiz bir detay.... neydi onun adı diyeceğim çok alakasız bir zamanda.. Sandra mıydı diyeceğim... sonra ta taaa.. hatırlayacağım ... canım beyin hücrelerimin arasında otur  bakalım Debra hanım:) Pamuk Orhan bey ne yapıyor acaba...benim gözler iyice zortlamadan bir kitap yazsa da yaz günü şenlensek... evim mis gibi...yemek de yaptım işten gelince...yarın da bir mayıs işçi bayramı... karşı apartmanda güller açtı...çok güzeller... jotun renk katalogları gönderimiş bugün.. çok manidar bir güne denk geldi jotuncum:) zira gözlerime bir sen eksiktin:))) ama cok da  güzelsin tutamıyorum kendimi....öptümm

No comments:

Post a Comment